İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

22 Eylül 2010 Çarşamba

KÜÇÜLMÜŞ VE ESKİMİŞ ÇORAPLARIN YENİLENMESİ

Yüceler yücesi,Cemil olan Rabbimin adıyla başlarım…

Sayfamda hayata dair bir çok  konuya yer vermeye çalışıyorum.Hayatımız sadece yemekten ibaret değil… Kız meslek lisesi giyim bölümü mezunu olmama rağmen pek 

kıyafet dikmeye zamanım olmuyor; ancak evde ufak tefek tamiratlar için dikiş makinasının başına oturuyorum,

büyüklerin pjamalarından küçüklere pjama dikmek,eskiyen veya yırtılan pantolon dizlerini onarmak,sökük dikmek benim dikiş konularım :) Bazen de böyle eskiyen çorapları onarmak için otururum makina başına.

Atıl durumda kalan bir kıyafeti değerlendirmek bana mutluluk verir,bu,çorap bile olsa…

Aşağıdaki  iki çift çorabın sol taraftaki yeşil ve çizgili olanı küçülmüş ve 

aynı zamanda konçları çok geniş olduğu için ayakta durmuyor düşüyor.

Sağdakinin ise altları eridiği için incelmiş ama konçları sıkı ve yıpranmamış ,

bu iki çift çorabın bir çift çoraba dönüştürülüp kullanılabilir yeni çoraplar haline getirilmesini sizlerle paylaşmak istiyorum:

 

11 yorum:

  1. Ne kadar güzel düşünmüşsünüz maşallah. Çok beğendim bu fikri. (:

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLİ HAYATCEMRESİ bloğun gerçekten çok güzel.Her yönü ile yararlanılacak bilgiler veriyorsun Allah razı olsun. Çektiğin resimler çok güzel çıkıyor. BEN BUNU BAŞARAMIYORUM.Ya çok soluk çıkıyor ya da gölgeli.Ne zaman çekmem lazım.Bana verebilecek cevabın varsa çok mutlu olurum.Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuran hanım,sayfama hoşgeldiniz :)
      güzel bakışın için çok teşekkür ederim,Rabbim cümlemizden de razı olsun(amin),

      Resim çekerken bol ışık alan,özellikle de güneş ışığı alan yerleri tercih ediyorum,bir çoğunu da güneş ışığı altında,veya güneş ışığına yakın yerde,açık havada balkonda çekiyorum,makro,daha çok da süper makro çekimler yapıyorum,en çok da otomatik veya çiçek konumlarında çekiyorum,
      lif resimlerim senin çekim malzemelerin arasında sayılır,onları,güneş olan odada,güneş ışığı yakınında ve çiçek konumunda çekmiştim,
      makinanın pillerinin baş ve alt kısımları da dahil her taraflarını temiz bezle,iyice silip,elimi değdirmeden,bezle tutarak yerleştiriyorum,resmin kalitesinde bu bile önem arz ediyor,
      inşaAllah bu bilgiler işine yarar,
      ben teşekkür ederim,sevgiler...

      Sil
  3. Merhaba ne kadar yaratıcısınız maşallah..Bloğunuz çok güzel hemen takibe aldım. Bende dikiş dikmeyi öğreniyorum. Bende beklerim sevgilerle..
    http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda hanım hoşgeldiniz :) Allah'dan başkası için yaratıcı kelimesini kullanmanın doğru olmadığını düşünüyorum, becerikli desek her ne kadar olmasam da :) daha doğru olur...

      Sil
  4. ALLAH RAZI OLSUN COOOOOOOX BEYENDIM

    YanıtlaSil
  5. ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  6. Selamun aleyküm
    Bi fikirde ben eklemek istiyorum bu paylaşımınızın altına
    belki okuyan kardeşlere fikir olur
    Ben eskimiş çorapların lastik kısmını iki üç parmak yukarıdan kesip oğlumun eşofman paçalarına dikiyorum pijamalarada olur hem boyunu uzatıyor hemde bileği tutuyor.
    Bir sezon daha giyecek kadar kurtarıyor
    İyilikleri bahşeden bize Rab'bimize hamdolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam hoşgeldiniz sayfamıza :) evet bu da güzel bir fikir çok teşekkürler, muhabbetlerimle...

      Sil
  7. Merhaba, öncelikle yazınızı ilgi ile okudum ve çok sevdim, anne adayı olduğum için artık bu konularla ilgili her şeyi okumaya ve araştırmaya başladım :)
    Ben dikim işlerinde becerikli bir insan değilim ancak yaptıklarınızı o kadar çok sevdim ki denemeye karar verdim :) Hem o kadar kıyafet kalacak verilebilir olanları veririm ancak verilemeyen olanları ise bu tür değerlendirmeler ile geri dönüştürmek isterim :)
    Birçok kıyafet almamız gerekecek ve yakınlarımda ise çocuklu bir anne olmadığı için ne yapacağım konusunda biraz bocalamış olabilirim :) Duyduğuma göre yurt dışında annelerin çoğu kıyafetleri saklıyor ve satıyor veyahut bir arada anneler toplanıp kıyafetleri yeni anne adayı olan kimseye veriyor ve bir kere giyilecek kıyafetler bu yolla paylaşılmış oluyor… Bu fikir o kadar güzel ki, Türkiye’de bu şekilde toplanılıyor mu ama hiç bilmiyorum. Sizin bu konuda bir bilginiz var mı?
    Ancak ikinci el platformları var… yine de hepsine güven olmuyor tabii, ben şimdilik bir tane site öğrendim arkadaş tavsiyesi üzerine, linkini buraya bırakıyorum;
    https://www.tarz2.com/
    Bu arada konu ile ilgili bir makaleleri de mevcutmuş; https://www.tarz2.com/buyumus-de-kuculmus
    Sizin de düşüncelerinizi öğrenmek isterim, diğerleri ile kıyaslayıp tercih ettiğim bir sitedir inceleyince demek istediğimi anlayacaksınız. Toçev ile birlikte çalışıyorlarmış…
    Bu benim naçizane önerimdi inceleyebilirsiniz isterseniz, sizin de bana önerileriniz olursa çok mutlu olurum. :) Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ebru hanım, sayfamıza hoşgeldiniz :)
      Allah bebeğinizle sizi sağ salim birbirinize kavuştursun amin.

      Bahsettiğiniz konuda herhangi bir bilgiye sahip değilim :(
      Linkteki siteye şayet güveniyorsanız ilgilenebilirsiniz buradan ve böyle bir uygulamadan ilk defa vesilenizle haberdar oldum karar sizin...
      Muhabbetlerimle...

      Sil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur